Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
Dobrý den, děkujeme. Hezký den...
Dobrý den, děkujeme. Hezký den...
Bol som spokojný.
Dobrý den, děkujeme. Hezký den...
Výborná komunikace, rychlost, vždy poskytnuta odborná rada a příznivé ceny. S prodejnou mám opakovaně dobrou zkušenost.
Dobrý den, děkujeme. Hezký den...
Brusle jsem si nevyzvedl, protože jsem měl podobnou zkušenost, jako hodnotící přede mnou. Ona odpověď recenzentovi od pana Devila také stojí zato. No a aby toho nebylo málo, přidám text zprávy, která mi dorazila po nevyzvednutí bruslí: Co to ma znamenat? Si objednate brusle skoro za desitku za prvy jsem vam je objednal z nemecka za druhy me stoji doprava penize a za treti jsme psali mail ze to posilame..Kdyz uz nic mohl jste slusne odepsat..Jestli nemate co delat a nemate penize a hrajete si jen tak po eshopech tak nas z toho vynechte DEVIL. Myslím si, že tohle dostatečně stačí k tomu, aby si každý udělal obrázek, co jsou zač. Nějaké pozdravení, oslovení a slušnost? Kdeže. Reagovat na takovouto zaslanou zprávu nemá smysl, protože onen pisatel asi neví nic o dodacích dobách, o tom, že zákazníka nezajíma kde to eshop kupuje, kolik stojí doprava do ČR atd. Pokud se onen Devil s 12000 položkami skladem neumí vyrovnat s jednou nepřevzetou zásilkou, neměl by provozovat eshop a měl by zboží raději prodávat jen na prodejně, tam mu tohle nehrozí. Mimochodem, napárování zboží na Heuréku panu Devilovi také moc nefunguje, protože mám hodnotit zakoupené dětské kolečkové brusle a já si objednal dospělácké hokejové.
Dobrý den, omlouvám se, ale napišu to natvrdo.
Kdyby jste na zboží spěchal, máte tam poznámku, že na zboží spěcháte, že ho potřebujte do tehdy a tehdy..jedna věta která by vyřešila všechno...Na základě to ho bych Vám napsal bud ok, nebo to nestihne z Německa dojít..Já bych to neobjednal a nebo zrušil.. Jak jedna paní psala včera a objednala hokejový kalhoty, že je potřebuje do pátku..Má je zabalený a nachystaný...Psali jsme Vám mail, že na objednávce jsem začli pracovat, že Vám dáme vědět jak bude zboží nachystaný..Jak bylo nachystaný psali jsme mail, že je zboží poslaný ze sledováním zásilky...Ani jednou jste nekomunikoval.ani písménko...Nezlobte se, ale já to beru jako arogantní chování spíš od Vás..Napsal jsem Vám sms jakou jsem napsal..I obchodník je člověk a byl jsem naštvanej, protože šířka brusle fit 3 je docela speciální šířka na hodně širokou nohu..a objednali jsme pro Vás....Aprostě vše není třeba momentálně skladem..Máme web který ukazuje tuzemský a zahraniční sklad jako skladem...A když už teda jsme Vám to poslali, tak jste mohl slušně napsat, neposílejte to..Aspon tohle..Já jsem Vám nic neudělal..Jen jste čekal týden na brusle, co byly na cestě ze zahraničí...a že máme 12000 produktu to nemá nic společnýho jestli si zákazník objedná docela drahou položku, ví že si ji nevybere, nechá si ji poslat a vůbec nekomunikuje..Paradoxně až tady...S pozdravem Chantúr DEVIL TEAM
PS. A že Vám poslala heureka dotazník na něco jinýho, v tom má bordel heureka, to není naše chyba. To se stává. Neházejte na nás věci, která nejsou v našich silách. Mě posílá heureka dotazník, na věci co jsem si měl koupit ve vlastní obchodě..To asi vysvětluje všechno..
Zboží objednáno ve středu večer. Z obchodu se ozvali v pátek že objednávkou začínají realizovat. A zboží mě dodali až v úterý.
Dobrý den,
1. Máme 12000 produktů na eshopu a když něco dojde, musíme objednat...
2. Hokejka byla prodaná a od dodavatele nám zboží bylo ve stř. na čt už posláno, tak jsem musel počkat na další balík objednávek.
3. Jestl jste spěchal, měl jste to napsat do poznámky...
4. Byl tam víkend tak se to tím natáhlo..
5. Všechny věci jste měl nejlevnější na trhu a to od nás...
S pozdravem DEVIL.....
Naprostá spokojenost. Ochotná komunikace po telefonu ohledně dotazú před zakoupením zboží. Po nákupu zaslání žboží obratem. Hodnotím 10 z 10-ti.
Už jsem na Devil sportu nakupoval a vše bylo ok a hodnotím poslední objednávku.Po odeslané objednávce mi bylo sděleno,že cena už neodpovídá skutečnosti a IT to není schopen opravit.Nešlo o tisíce,ale můj problém to nebyl.
vše ok
Objednávané zboží se zdrželo u zahraničního výrobce. Eshop aktivně komunikoval, průbežně mne informoval o stavu dodávky, nečekal až já ozvu s dotazy. Prostě příkladný a sympatický přístup k zákazníkovi.